Alla inlägg den 30 september 2009

Av Jenny - 30 september 2009 19:29

Upptäckte att jag hade lite uppladdade bilder som jag glömt ta med i något inlägg... så här kommer dem! :-)


  

Min älskade MTB! :-) Finast!!


      

Småprinsarna! Sötast i världen!!


        

En bröllopstårta jag gjorde på beställning. Blev faktiskt ganska nöjd! Det känns bra! Har dock ingen aning om vad bruden själv tyckte... för det talade hon aldrig om... Trist.

Funderar på hur våran egen tårta ska se ut.... Bästa Annika får göra tårtorna, jag ska bara göra dekorationerna! :-)


Har förresten varit och provat brudklänningar med Malin. WOW så kul!! Hittade en som var riktigt, riktigt vacker... tror jag blev lite kär där... ;-) Ska fundera på om jag ska lägga ut några av bilderna från provningen här.... kanske...


Dags att natta barn!!

Presentation


Min blogg är en sporadisk, impulsiv blogg om min vardag, livet, kärleken, tankar och åsikter. Bloggar när jag får lust och uppdaterar när jag vill. Mycket bilder och mycket svammel! Håll till godo!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Sedan 100115 har såhär många varit här!


Ovido - Quiz & Flashcards