Alla inlägg under juli 2009

Av Jenny - 27 juli 2009 22:10

Nej... tror ellerej,men bloggen har faktiskt INTE gått i graven helt... den har bara haft sommarlov! För det kan faktiskt även bloggat behöva ibland, tror jag....

Jag menar... det kan ju inte vara helt lätt att vara tvungen att vara tillgänglig för hela världens befolkning dygnet runt,sju dagat i veckan! Dessutom ska den stackars bloggen helst vara nyligen uppdaterad och ha full koll på allt som händer i sin ägares liv... Detta ska sedan förmedlas till mer eller mindre intresserade läsare på ett underhållande och korrekt sätt, som lockar till återkommande besök. Tänk dej själv att möta dekraven dag ut och dag in...trevlig, underhållande, tänkvärd, välkomnande... jag blir trött bara av att tänka på det!

Och eftersom jag är en mycket PK arbetsgivare, lät jag utan knussel min kära lilla blogg ta sej en rejäl semester!! Visst är jag snäll??


Så nu hoppas jag att den återkommer i god form,pigg och alert och redo för nya uppdateringar. Men jag får väl räkna med en liten mjukstart. Det är ju inte helt lätt att komma igång igen efter semester...det vet vi ju alla!


Presentation


Min blogg är en sporadisk, impulsiv blogg om min vardag, livet, kärleken, tankar och åsikter. Bloggar när jag får lust och uppdaterar när jag vill. Mycket bilder och mycket svammel! Håll till godo!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Sedan 100115 har såhär många varit här!


Ovido - Quiz & Flashcards