Alla inlägg under oktober 2010

Av Jenny - 8 oktober 2010 21:46

Hurghada.

Blue village exotic aquamarine.

Ja, vad kan man säga.

Med de önskningar, förväntningar och förutsättningar vi hade var nog detta så nära paradiset man kan komma!

Total avkoppling, uppassning, matfrossande och bara massa tid tillsammans!

Här kommer en bildkavalkad, med diverse bilder... ända från avfärden från garageuppfarten tills vi går ombord på flygplanet på väg hem igen...

  

    

Förväntansfulla barn på Arlanda


                                                                            

12 pooler på hotellområdet.

Rent och välordnat överallt.

Drygt 3o gr varmt varje dag.

Supertrevlig personal.


och så min underbara familj på det!

Behöver jag säga att vi INTE längtade hem??


Och nu börjar sparandet och planerandet. Vart ska vi åka nästa gång?? :-D

Presentation


Min blogg är en sporadisk, impulsiv blogg om min vardag, livet, kärleken, tankar och åsikter. Bloggar när jag får lust och uppdaterar när jag vill. Mycket bilder och mycket svammel! Håll till godo!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Sedan 100115 har såhär många varit här!


Ovido - Quiz & Flashcards