Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Jenny - 26 oktober 2009 07:27

Ja... livet i allmänhet och vardagen i synnerhet är lite.... hmm.... annorlunda just nu.

Vi blev hastigt och lustigt jourfamilj åt en annan familj. Så nu har vi en extra mamma, pappa och snart-ett-åring här hemma!!

Jättekul!! Intressant!! Men extremt påfrestande...

Det finns ju liksom en anledning att de bor här och inte hemma hos sej själva... Men det kan jag ju såklart inte skriva så mycket om.


Trevliga är de iallafall! Och väldigt behjälpliga med matlagning, disk och annat hushållskrafs. Det är skönt.


Såå... det händer massor här just nu, men jag kan inte skriva något om det! Blir lite konstigt... Så jag slänger in lite bilder istället.


Först Agaton och hans kompisar!! Detta är ett tag sedan, så det har tillkommit några polare till... men iallafall!

  Agaton

  Tuva  Clara Ella   Hugo    Axelia


Förresten, så har vi ju äntligen tagit ner granarna bakom huset!! Blev väldigt mycket ljusare! Ser ni någon skillnad??


  

    


Och här kommer en liten sjukling.... numera har han slutat helt med nappen!!! Stora killen!


  


Agaton är en glad skit. Han tycker det mesta är roligt! Sitta på pottan, eller få syrrans avlagda pippiperuk nedtryckt över ögonen är inget undantag!


    

  


Jaja... nu vill avkommorna ha frukost!


Presentation


Min blogg är en sporadisk, impulsiv blogg om min vardag, livet, kärleken, tankar och åsikter. Bloggar när jag får lust och uppdaterar när jag vill. Mycket bilder och mycket svammel! Håll till godo!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Sedan 100115 har såhär många varit här!


Ovido - Quiz & Flashcards