Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Jenny - 14 oktober 2009 15:55

Det verkar, tack och lov, som att ingen mer i familjen blev smittad av Alfreds hemska magsjuka! Sköööönt!

Men det kommer ju det med. Magsjuka hör liksom till under vintern. Vidrigt är det, men inte mycket att göra åt. Men nog är jag glad för varje dag den håller sej borta!


I Lördags hade Samuel kalas på lek & bus-landet. Himmla smidigt och värt varje krona!! Och gissa om min lilla 7-åring vad nöjd, efter att ha fått sitta på tronen i spidermanrummet och ätit hamburgare med sina kompisar! Därefter var det ett par timmars fullt ös i klätterlabyrinterna. Var ett gäng trötta, svettiga och glada pojkar som överlämnades till sina föräldrar vid kalasets slut. Och jag kunde sitta på rumpan med en tidning och en kopp kaffe nästa hela kalaset! Super!! ;-)


Just nu väntar vi på besked ang en spännande familjehemsplacering... i så fall kommer de redan på fredag!! Vi får se hur det blir...

Presentation


Min blogg är en sporadisk, impulsiv blogg om min vardag, livet, kärleken, tankar och åsikter. Bloggar när jag får lust och uppdaterar när jag vill. Mycket bilder och mycket svammel! Håll till godo!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Sedan 100115 har såhär många varit här!


Ovido - Quiz & Flashcards