Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Jenny - 19 januari 2009 09:08

Hmm... helgerna innebär inte direkt en massa egen datortid i detta huset, så något bloggande hanns inte med!


Det är ju alltid så mycket man ska hinna med när alla är "lediga". Tvätta, städa och diska såklart... som vanligt.... Dessutom allt fix, som kräver mer än två händer!


Lördagen var en ganska lugn dag, trots allt. På förmiddagen lekte Sandra och Samuel med kompisar, och sedan kom Mattias och hämtade dem. De skulle åka till farfar och Annika, för Annika fyllde år. Jag passade på att åka ut till Born med Malte, tillsammans med Sandra och Milo, så vovvarna fick busa av sej ordentligt. Härligt!


Senare på kvällen åkte jag och Agaton till Örebro och träffade babbelgruppen! Kul!! Alla lika knäppa! ;-) Men Agaton var inte så glad, tyvärr.. blev nog lite mycket för honom. Han ville ju absolut vara vaken hela tiden så han inte missade något... och det orkar inte en sån liten pryl ju! Så då blev man lite ledsen... Han somnade dock gott när vi kom hem och sov hela natten!


Igår åkte vi till Örebro allihop. Mattias mötte upp på Max för lite lunch. Sedan tog han med Sandra och Samuel till IKEA så de fick leka lite, medan Fredrik, jag och småpojkarna passade på att veckohandla.

När vi kom hem tog jag en lång promenad med Malte. Det är så avkopplande att gå i mörkret, med musik i öronen och bara få koppla av allt annat en stund. Ett lätt snöfall syntes i ljuset från lyktstolparna och vinden bet lite i kinderna.

Så skönt när man kommer hem igen, varm i kroppen men kall om fingrar och tår,  och får krypa upp i soffan med en kopp hett te!


Jag har världens härligaste familj!!!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Min blogg är en sporadisk, impulsiv blogg om min vardag, livet, kärleken, tankar och åsikter. Bloggar när jag får lust och uppdaterar när jag vill. Mycket bilder och mycket svammel! Håll till godo!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Sedan 100115 har såhär många varit här!


Ovido - Quiz & Flashcards